Liquicoll

  • #Branding
  • #packaging

2019 nyár elején keresett meg minket a Damona Kft., hogy az átaluk gyártott és forgalmazott LIQUICOLL kollagénes üditőital megjelenését segítsünk nekik átdolgozni. A cél az volt, hogy a csomagolás képes legyen kommunikálni a célcsoport felé az termék kiváló minőségét.
A munkát első lépésként nem a design-nal, hanem a piac, a célcsoport és a versenytársak elemzésével kezdtük. A termék a különböző vitaminok mellett nagy mennyiségű kollagént tartalmaz, aminek közismert a bőrre, a hajra és a csontokra gyakorolt jótékony hatása. Ebből a tényből és a célcsoportból (18-49 éves, városi, AB státuszú, egészségtudatos nők) kiindulva nem is annyira üdítőitalként, mint inkább kozmetikumként pozícionáltuk így a terméket. Ezt az irányt finomítva született meg a végleges design, aminek köszönhetően 85%-kal nőtt azóta a cég eladása, és számos olyan új kiskereskedelmi hálózatba tudtak a termékkel bekerülni, ahova addig nem.

Kapcsolat

Gyere el hozzánk,
ismerjük meg egymást!

IJ Kommunikációs Kft, Budapest, 1117 Bercsényi utca 21. A 601

We use cookies to give you the best experience. Read our cookie policy.